Thursday, 16 June 2011

jom kita share gambar gambar gadis melayu di ikat mulut

kepada sesiapa yg sukakan bondage dan suka dunia ikat mengikat nie, jom la kite tkr2 koleksi dan pengalaman weih.... maaf la, foto2 dlm ni aku sensed la skit.. mane aci korang menerima je tp tak memberi, bak kata org kedah tu, ada pi ada mai laaa... tol tak? .. kalau sape2 ada pic awek melayu diikat dan di gag mulut, jom kite tukar yea, aku byk gambar2 awek melayu yg aku gag mulutnya... tp kalau korang tk de bahan pertukaran, kena la beli koleksi aku nie heheheh... klu beli, baru la tk de senset2... gambo dan bidio clear punyer muehehehe

11 comments:

  1. awek mlayu nye xdak ler tp mtk yg download from uk/us ade la kalo nk trade. x smpai ur'level lg bro wat to do.....

    ReplyDelete
  2. wakakakaka maddkline.... klu nk aku ajar ko, no hal punye.. mudah jer nk gag molot awek ni taw klu btl cara nyer mueheheheh

    ReplyDelete
  3. bole..ko nk video dr website mane?aku leh kasi..aku tahu ko suka cleave gag..hehehe

    ReplyDelete
  4. ika bagi dong videonya ..
    i like this .. :)

    ReplyDelete
  5. aku nak jgk...aku suka diseksa...ni..utk keseronokan

    ReplyDelete